8 Kasım 2008 Cumartesi

AVON

2006'ının ağustosundan beri Avon satış temsilcisiyim.Bağlı olduğum firmayı da çok seviyorum.Bölge satış şefimizin ilk başlarda "Daha firmana güvenmiyorsun.Güvenmeye başlayınca daha da çok seveceksin Avon'u" demişti.Haklıymış.Tamam kabul müşteri portföyüm teyzem,annem,kardeşim,eşim,teyzemin kızlarından ve arada sırada teyzemin arkadaşlarından ibaret ama bana yetiyor.En azından yakından takip ediyorum kampanyaları.Temsilciye özel paketlerinden de faydalanıyorum.Bana da bir uğraşı oluyor.Sipariş ver,paralarını bankaya yatır,yeni kampanyaları tanıt...Eğlencelik benim için.Hırslı değilim.Bölgede derece yapayım kaygım da yok.Hem temsilcisine sahip çıkması yetiyor.Gerçi kazandıklarım ihtiyaçlarımı gidermek için yine Avon'a gidiyor ama olsun.Kadın için,erkek için,çocuk için,herkes için Avon...:)

6 yorum:

Adsız dedi ki...

sana katılıormm AVON AVON AVON!!!!!:)

gunduz68 dedi ki...

:)

şeker pasta dedi ki...

Benim evde herşey Avon canım...

gunduz68 dedi ki...

temsilci olmadan önce de avon müşterisiydim.önceleri bu kadar çok ürünüm yoktu.param pek yetmiyordu.artık bizde de herşey avon...

Adsız dedi ki...

iyiki sen temsilci olmuşsun:)herşeyim avo. avonla yarına merhaba:D:D:D:D ceren

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

emrivaki yapıp oriflame'a üye yaptılar..ama ben gizli bir avon hayranıyım...hehehe...

Etiketler

İzleyiciler