13 Kasım 2012 Salı

bu aralar....

Sonunda korkudan  başlamaya bile niyetlenemediğim tuvalet eğitimi sona erdi..İlk gün kabus gibiydi..ikinci gün biraz daha umut vaadediciydi..Yaklaşık 2 ay süren eğitim sonlandı..Temiz temiz hemde...O kadar ki altına bir damla kaçırsa değiştir diye yakarıyor,çocuk adaptöründen etrafa sıçramasın diye "pipimi tut pipimi tut"diye çırpınıyor..Birtek gece için daha erken diye düşünüyorum..Yanlış da bilsem bu kararım kesin:))Dayımın eşiyle paslaşmam işimi çok kolaylaştırdı...(kendisi çocuk gelişimi mezunu ve yaklaşık 15 yıldır anaokulu öğretmenliği yapıyor.)Belirli bir taktik yok ama bildiğim tek şey var korku keliesini kullanmadan klozete alıştırmak ve ilk başarılı denemede ödüllendirmek..Soran olursa nasıl alıştırdın diye cevabı net "ALIŞTIRDIM İŞTE" İkinci yardımcım eşim..O olmasa bu kadar sabredemezdim...Şükranlarımı sunarım kendisine:))

Kız kardeşim MORGÜNCEM evlilik yolunda çoook büyük bir adım atıp sözlendi.Nişanımız  
8 Aralık'ta....Dünyanın en güzel duygusuymuş..Bayılıyorum bu duruma...

Evde zaman geçirmenin metotlarını bulmada üstüme yok..Malum evde çocuk olunca ha deyince çıkılmıyor..Elimdeki etamin seccade biter bitmez ona özel bir post hazırlanacak bilgilerinize..Örneğini özel tasarım bulduğum bir seccade bu..Bitsin diye de dualar ediyorum:)))

Hiç yorum yok:

Etiketler

İzleyiciler