2 Haziran 2009 Salı

irmik helvası...


Bu Yemekteyiz programını şikayet edeceğim en sonunda;)Ama insan her gördüğünü yemek isterse yemekteyiz'in suçu ne değil mi yani? ;)İrmik helvası çekti canım izlerken..Annemi aradım nasıl yapıyım diye ama ondan da sonuç çıkmadı...Sağolsun giriş kattaki komşumuz Seher ablamdan aldım tarifi ama ben sanırım şekerini biraz abartmışım..Buna rağmen çok lezzetli oldu...

Tarif de şöyledir ki:

Yaklaşık 1 yemek kaşığı margarinde 1 su bardağı irmik kavrulur.İrmiğin rengi değişince 2 su bardağı sıcak süt ilave edilir karıştırmaya devam edilir.2-3 dakika sonra da 1,5 su bardağı toz şekeri ilave edilip biraz daha kavrulur.Altı kapatılıp demlenmeye bırakılır.

Ben içine fıstık koymak yerine üzerine ceviz döktüm...Afiyet olsun...


Not:Anneee bu tarifi kullan eğer bir daha irmik helvası yaparsan...

3 yorum:

cansudere dedi ki...

ellerine saglık cok güzel görünüyor

Adsız dedi ki...

ben izlemiyorum artık o programı. yoksa obez olucam. tavsiyem sen de pek izleme bu aralar. hamilesin canının çektiğini yemen lazım.

Primarima dedi ki...

Aşermelermi başladı yoksa hahah:)

Etiketler

İzleyiciler