13 Ekim 2008 Pazartesi

teyzemin kolyesi


Teyzem takı konusundaki hevesimi bildiği için bana bir davette takmak için bir kolye siparişi verdi.En zevkle yaptığım şeylerden biridir takı yapmak.Boncuk seçip model hazırlamak.Ben de bu teklifini büyük hevesle kabul ettim.Kardeşim,annem,teyzem ve kuzenimle beraber boncukçuda aldık soluğu.oturumlar yaparak malzemelerimizi aldık.yaklaşık 20 dakika sürdü yapımı.Ortaya iyi olduğuna inandığım bir yapıt çıktı.Dükkan sahibinin de önerisiyle iş bittikten sonra şeffaf tırnak cilasıyla cilaladık.Kararmaması için gerekliymiş.Umarım kararmaz.Bu arada hala gribim ve hala nefes alamıyorum.Umudum bu garip hastalığın bir an önce vücudumu terk etmesi.Basit bir hastalık gibi görünüyor ama etkileri adı kadar kısa ve kısıtlı değil ne yazıkki.

Hiç yorum yok:

Etiketler

İzleyiciler